Ens hem llegit el llibre de USOS EDUCATIUS DELS BLOGS. Llibre molt útil per iniciar-se en aquests àmbits.
Us en faré un petit resum dels temes claus:
1. WEB 2.0 O WEB SOCIAL: és una web basada en comunitats, on tots els usuaris són creadors de contingut, fidels a la comunicación. Interactuen i participen creant i organitzant, entre tots, els continguts.
2. BLOG: És una plataforma digital que recopila cronològicament textos o artcles que una o diverses persones creen i publiquen. Bàsicament s’utlitza per intercanviar i exposar idees.
3. BLOGOSFERA: Nom que rep la globalitat dels blogs. Els bloggers comparteixen pautes i patrons de publicació que facilita la comunicación global.
El llibre parla sobre les virtuts d’un blog, la facilitat amb la que es comparteix informació, la globalitat d’aquesta, la sintetització (tota la informació queda guardada en el mateix lloc, no es perd), entre moltes altres característiques que fan del blog una eina útil.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada