Avui hem tingut que analitzar un blog educatiu, cosa que ens serà molt útil en un futur quan vulguem fer-ne un de la classe. D’un llistat de diferents blogs, he escollit el de Mª Carmen de Voramar, professora de primària a una escola d’Alacant.
1. CONTINGUT: podem observar que és contingut educatiu, explica el transcurs d’un curs de la seva aula. Per tant, és un blog d’alumnes i professora. La professora publica treballs que fan els nens, tutorials per fer una activitat, fotografies, entre d’altres. La tutora doncs, va posant als alumnes i, sobretot a les famílies, al dia del que va passant.
2. DIRECCIÓ: aquest blog el dirigeix la pròpia tutora, així com les seves publicacions les escriu ella. L’objectiu d’aquest blog és familiaritzar als infants a les noves tecnologies.
3. ORGANITZACIÓ DEL BLOG: el blog es divideix en diferents apartats (els nostres treballs, per a repassar, dades d’alumnes, absències, música...)
4. PLATAFORMA: aquest blog utilitza el blogger (blogger.com.es)
5. COMENTARIS: en la majoria d’entrades els alumnes o les pròpies mares escriuen comentaris sobre que els sembla l’activitat, la seva opinió, aspectes a millorar... Es veu que hi ha constant relació entre família-escola.
6. ENTRADES: les entrades són senzilles i directes. De fàcil entença.
Trobo que és un blog molt útil i molt interessant, ja que en un mateix lloc té tot el que passa dins l’aula a vista de tothom.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada