Em dic Laia González, tinc 19 anys i sóc de Reus. Actualment estic estudiant educació infantil a blanquerna.
En aquest blog parlaré de les noves tecnologies de GTIC, així com programes útils d'utilitzar-los dins l'aula.
Espero que us agradi i que gaudiu de llegir-lo!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada